Monday, November 26, 2007

[The Chosun Ilbo, November 22 2007] Former TV Anchor Sues Website Over Divorce Report

Former KBS anchor No Hyung-jung and her husband Chung Dae-sun on Wednesday filed a law suit against a news website that incorrectly reported that the couple had divorced. They are seeking W500 million in damages (US$1=W929).

On Friday the couple filed libel charges against the same website.

"The couple is suing the head of the news website, the chief editor and the reporter who wrote the article for W500 million in damages," said ACE Law Group, which represents the couple.

No comments: